Du har valt slitstarka skor.

Ligger i sängen och lyssnar på musik och funderar. Livet är kort och man bör ta vara på det. Man vet aldrig när saker och ting ändras. Jag mår bra och tycker om mitt liv. Vännerna är underbara, jag älskar min familj, har ett välbetalt jobb, bor i en fin lägenhet, känner mig stark, är en överlag frisk människa. Ändå så kan jag inte komma ifrån att jag har en liten gnagande känsla i magen.
Jag trodde att mitt hjärta skulle stanna idag på jobbet. Musiken slutade spela och byttes ut mot min dånande ringsignal. Plockade upp telefonen, och trots att jag bett henne att ringa mig, så blev jag paff över att se hennes namn på displayen. 18 dagar sen jag pratade med henne senast. Det var lite konstigt att höra hennes röst. Men samtidigt bra.

Jag undrar vem som har makten i sin hand.. Om det går att rätta till saker som blivit fel.

Ta inte detta inlägg på fel sätt. Mår som sagt bra. Bara lite nattliga funderingar. Inget mer med det.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik i mörkret. Imorgon blir det att kliva upp tidigt, så jag hinner allt som ska göras innan jag ska jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0