Kontrast.

Sitter i bilen påväg hem ifrån Åhus. Med solglasögonbränna och ett leende på läpparna. Nu har jag upplevt en verklig kontrast. För nästan precis en månad sen så var jag på Bråvalla. Där det söps, var fullt med drägg, lerigt och allmänt kaos. De senaste dagarna har jag befunnit mig på Åhus beach festival. Snygga vältränade människor, så gott som nyktert, skön stämning. 
Den enda liknelsen mellan de två festivalerna är att man har tider då man ska gå och kolla när de spelar. Artister på Bråvalla och handbollslag i Åhus. 
Båda festivalerna har varit roliga på helt olika sätt.
Jag är nöjd och tillfreds med mitt liv. 
Har inga problem med att vara handbolls-fru. Visserligen till en rehabande spelare för tillfället. Men ser fram emot höstens säsong, då jag förhoppningsvis får sitta och hejja på Sara. 

På tal om festivaler så har jag bestämt mig för att inte gå på Pride i år. Jag har varit där de senaste 7 åren. Men känner inte för det i år. Delvis känner jag inte för att dricka en massa. Och sen så är det inte så många av mina vänner som ska dit. 
Plus att jag fått nog av allt som kallas drama. Har inte varit inblandad i något drama på ett år. Vill gärna hålla det så också. 

Jag är så glad och lycklig i min tillvaro Punkt Helt enkelt, punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0