Kämpar på framåt.

Nu är det endast en månad kvar som jag ska betala för min lägenhet i Västerås. Det känns som en klump som kommer att släppa när lägenheten väl är borta. Det är mycket pengar som bara försvinner ut i intet när jag har en lägenhet jag är i kanske en gång i månaden. 1 augusti släpper jag taget. Då är det prick 5 år sen jag flyttade till Västerås. 5 år sen jag började kampen för att få ett bättre liv. Något som jag tillsist lyckades med. Hittade det kanske inte just i Västerås. Men hade jag inte flyttat från Sundsvall så hade jag antagligen inte varit där jag är idag. Så det var rätt beslut.  

Idag är jag lite fundersam. Det är en hel del saker som måste fixas. Jag lever en del av min dröm. Men den är samtidigt slitsam. För det är mycket som måste klaffa. 
Vi fick ett dåligt besked igår. Tanken var att vi skulle jobba under studentskivan på fredag. Hade ok från klubbägarna. Men sen blev det lite krångel med hotellet. Så vi förlorade något som hade kunnat dra in en del pengar. Riktigt synd. Vi försöker komma på en plan b. Men vet inte riktigt om det kommer gå att få till då det är så kort tid kvar. Ska reeka senare idag. 

Vad som än händer så kan livet inte bli dåligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0