Ännu en dag har passerat förbi.

Idag så har jag hunnit med att träna både på abslidern och crosstrainern! Känner nu hur jag fått träningsvärk i magen. Men det är rätt skönt!
På eftermiddagen så åkte jag och Linda ner till samhället för att gå runt i lite affärer. Vingåker har ändå blivit rätt "stort" nu och det finns en del att titta på. Dock så hittade jag inget att köpa, men Linda brände väl en 500 eller så.
Sen så promenerade vi hemåt.
När jag kom hem så ringde Ehli, så jag fick prata med henne en stund! Glad-Frida.
Pannkakor, knäck och frasgodis har också hunnits med ikväll!

Nu sitter jag här och längtar till onsdag! Då ska jag åka ner till Monika. Ska bli så kul att träffa henne och bebis!
Och på torsdagen så ska vi tydligen till nån träff med en massa mammor och bebisar, så ska man sitta och sjunga tillsammans. Lär ju bli hur mysigt som helst!
Kommer därför inte uppdatera nått förrän på fredag igen, då jag åker tillbaka till Vingåker.

Så ni får ha det så bra till dess!

(Knäck!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0