Bad romance.

Tusan också! Klockan är snart halv 4 på eftermiddagen och jag klev upp för inte alls så längesen..
Känns som att jag håller på att falla in i ett väldigt dåligt mönster!
Men jag vet liksom inte vad jag ska göra om jag kliver upp vid 10. Då kommer jag bara bli jätterastlös.
Inte för att det är bra på något sätt att kliva upp såhär sent. Nej det är riktigt dåligt.
Men imorgon ska jag kliva upp vid 9! För då ska jag till f.d. jobbet för det är födelsedagsfika för Harriet. Mys!
Något att kliva upp till i alla fall. Så då blir det en tur till arb.för. också. Samt en liten shoppingrunda!

Vad ska jag hitta på nu?
Verkar inte som att Jenny kommer idag i alla fall.
Så nu tänkte jag klä på mig och ta mig ut på en promenad! Ska bli skönt. Känns som att huvudet är helt degigt!
Sen ska jag göra klart mitt cv. För blev inte riktigt klar igår.
Var förresten med Micke igår! Vi åkte iväg och bowlade! Riktigt kul. Även fast jag förlorade för första gången i mitt liv. Men man kan inte vara bäst jämt!

Promenad var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0