Dags att lägga ner.

Vet att jag skickade ett sms till Fröken M i natt. Men vet inte riktigt vad jag skrev eftersom jag dumt nog raderade det. Var nog mycket för att jag skulle slippa läsa det idag och skämmas.
Jag måste i alla fall sluta nu. Kan inte vara så himla patetisk längre. Det gör ont i mig.
Jag undrar vart vanliga Frida har tagit vägen.. Det ska inte vara såhär. Vill inte vara i det här sinnestillståndet.
Så nu lägger jag ner. Faktiskt.

Annars så var gårdagen väldigt bra! Gjorde lite experiment med vattenpipan som fungerade bra! Haha.
Vid 12 drog jag och grabbarna ner på stan. Först gick vi till Irish där vi satt i ungefär en timme.
Får skämmas lite över att vi, eller nej, jag var så himla elak mot Herr A. Men jag orkade verkligen inte med honom. Då får man ta till de lösningarna som ges en.
I alla fall så efter Irish gick vi till BK. Det var verkligen ett skämt! De spelade Gyllene tider låtar, och på dansgolvet stod en 40-årig kvinna och dansade loss med blondinerna och turkarna. (Förlåt för min omognad..)
Känns som att jag blivit en elak tonåring igen. Känns som att jag är 18-19 år och verkligen inte kan bete mig normalt!
Var där inne i en kvart kanske. Sen gick vi tvärs över gatan till All-star. Var väl lite bättre där. Dock att de spelade musik på volym hög nog att lossa hela taket. Trodde verkligen att öronen skulle sprängas. Gick inte ens att prata. Det var bara att skratta och se glad ut.
Skulle träffat Erik där.. Men jag såg inte till honom någonstans.. Så det var synd! Ville ju träna lite styrdans innan vi ska börja med det på riktigt i januari.
Klockan var väl runt 3 när vi började gå mot stället där man åker taxi ifrån. Blev bjuden på taxi hem, även fast jag sagt att jag mer än gärna hade kunnat gå hem. Men det fick jag inte!
När jag kom hem så pratade jag lite med Ehli i telefon! Underbart att höra hennes röst!
Minns inte riktigt vad vi pratade om faktiskt. Men det gör inget, huvudsaken att jag fick prata med henne.

Idag har jag varit sjukt seg.
Skulle vara myskväll hemma hos Emma ikväll. Men har inte hört ett ljud från henne. Så vet inte hur det blir.
Skulle vara rätt skönt att bara få sitta hemma i min ensamhet ikväll.
Kanske prata med Ehli, och få minnas samtalat.

Nej nu ska jag försöka få tag i Emma för att se hur det blir ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0