Dags för sömn strax.

Ska snart gå och lägga mig, för jag är supertrött idag!
Mamma fyller år idag! Så det blev födelsedagsfika för henne.
Och efter det så åkte vi till kyrkan. Där var det julkonsert. Riktigt mysigt! Och min favoritlåt spelades också. "Himlen i min famn." Så underbart fint att höra den i en kyrka.
När vi kom hem så lagade jag maten. Hokifilé i cream fraichesås och potatis. Alla blev nöjda och belåtna.
Sen så gick jag och Sofie ner till gymmet och solade solarium.
Så nu sitter jag här och är väldigt fräknig. som de flesta tycker är så fint och sött. Så jag får väl tycka det med!

Nu blir det nog lite tv, sen ska jag sova!

(Födelsedagsfika med go-tårta.) 



(Den goda middagen som jag lagade. Jag är faktiskt bra på att laga mat om jag får säga det själv. Trots folks skeptiska syn på att jag inte saltar vattnet till potatisen. Haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0