Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig.

Känner mig helt utpumpad! Var ute och gick i nästan 2 timmar förut. Så otroligt skönt!
Hade nästan glömt vilken härlig känsla det är att slå igång hög musik i lurarna och bara gå tills orken inte finns mer.
Gick en runda upp mot Skönsmon. Gick på Vallgatan, hade god lust att knacka på hemma hos Sara och Dan. Inte för att jag vet vad jag skulle säga. Men ville bara att allt skulle vara som vanligt. Sitta i deras kök och prata.
Men inget är som vanligt.
Gick också till kyrkogården och tittade till Iris grav. En massa tankar från förut dök upp i mitt huvud igen. Och jag blev så otroligt sorgsen. Kändes så konstigt att stå där..
Så jag gick ganska snabbt därifrån och begav mig hemåt.

När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka. Eller det var inte en kladdkaka egentligen. Var ett annat recept. Och den skulle vara seg i stället för kladdig. Blev ett rätt bra resultat. Förutom illamående.

Nu har jag precis duschat. Ska strax avsluta här och försöka sova. Hoppas det går bra nu när jag rört mig så mycket idag!
Imorgon ska jag upp klockan 9. Hoppas jag lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0