Hemma igen, eller nästan..

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade sist.
Jag har varit nere hos Monika onsdag-fredag. Hade det jättemysigt där. Först på onsdagen så blev det mest julshopping för min del, eftersom jag inte köpt en enda julklapp. Men jag fick ihop alla! Så kände mig nöjd efter den dagen.
På torsdagen fick jag uppleva något helt nytt! Monika har ju en bebis på 9 månader. Så vi åkte in till Ulricehamn och gick på en mamma- och bebisträff. Där skulle man sitta i en ring och sjunga olika sånger och göra rörelser till. Det var faktiskt jättemysigt! Jag trodde först att jag skulle känna mig lite dum. Men det var roligt. Gillade speciellt när de la ut ett lakan på golvet och la massa mjukis-fiskar uppepå. Sen så tog alla tag i lakanet och gjorde "stora vågor och små vågor". Så flög fiskarna åt alla håll. Haha.
Kändes lite som terapi för själen att se alla små bebisar sitta och skratta och klappa händerna.
På fredagen så tittade vi mest på tv och jag var barnvakt medan Monika tvättade och fixade.
Sen var det dags att åka hem, eller inte hem, men till mina föräldrar.

Så nu sitter jag hemma hos föräldrarna igen.
Idag har mamma och jag varit ute och åkt lite. Jag ville ut och fota eftersom det var så himla fint väder! Blev väl några fina bilder.
På kvällen så nördade jag lite Dandsbandskampen med mamma och pappa. Svennisar som vi är.
Sen har jag spelat Skip-bo med Linda.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig.
Imorgon blir det träning igen. Har inte tränat nått på flera dagar eftersom jag varit iväg. Men nu ska jag köra igång igen.
Ska nog sola lite solarium till veckan igen. För nu känns det som att den lilla färg jag fick har försvunnit. Kanske är svårt att bibehålla när det för det mesta är så grått ute.

(Lilla Nataliah.)




(Min favvo-bebis. Om man bortser från mina framtida döttrar Meteora och Iris.)



(Vackert vinterlandskap.)






Kommentarer
Postat av: sara

Fiiiina bilder, gillar den med träden och huset mest :-) jag vill med ha en bra kamera :-(

2009-12-22 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0