Lata dagar.

Så lata dagar kanske det inte är. Men känns definitivt som att jag är på semester.
Igår så följde jag med mamma in till stan för att kika på lite julklappar. Sen åkte vi till Willys och handlade en massa mat! Så nu finns det mat och en matlista fram till att jag åker hem. Bäst att passa på när någon annan betalar tyckte jag.
Köpte för 1000:- och då var det endast en sak som var onyttig och det var en mörk chokladkaka. Vilket jag tycker man kan unna sig ibland. Annars så var det bara en massa nyttigheter.
Åkte även en liten sväng och sa hej till mormor.
Idag så har jag tränat! Tog ett pass på crosstrainern. Vilket gav pappa inspiration också så han tränade ett tag.
Imorgon blir det nog mer styrketräning med vikter och magtränaren.
Känner mig faktiskt otroligt pigg just nu! Klivit upp i hyfsad tid, ätit frukost, tränat och ätit middag.
Hoppas de resterande 2 veckorna här kommer fortsätta på samma spår. Kanske jag kan få in bra rutiner och bibehålla dem när jag åker tillbaka till Sundsvall.
Ikväll blir det mys vid tv:n och en varm smörgåstårta. Tänkte det är ju åtminstone lite bättre att äta nått matigt än att äta godis eller chips. Ingen cola har inhandlats heller. Här ska vi bara köra med bubbelvatten.
Lika bra att vara nyttig när man ska äta så mycket onyttigt på julafton.
Nej, tänkte bara uppdatera lite så ni vet vad jag har för mig. Nu ska jag fortsätta vara social med familjen.
(Bakad potatis i ugn med gräddfil och kasslerröra.)
(Jag gör fruktsallad.)
(Perfekt fredagskväll. Mörk choklad, fruktsallad och favoritdrinken; rosa pantern.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0