Mitt 2009.

Har faktiskt inte gått och lagt mig än. Tänkte summera året som gått lite grann.

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - extremt händelserikt. Känns som att året gått så himla snabbt. Ändå känns förra vintern väldigt långt bort. Men det har varit ett bra år. Trots en del tråkigheter.
Bättre än förra året?  - ja. Gladare det här året.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Earth hour som spenderades med dalgatan-Sara. Sjukt mysigt! Kvällen med Annika vid Sidsjön. Första "dejten" med Maaret. Pride.
Har du flyttat under år nollnio? - Ja det har jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja! Speciellt Melissa Horn låtar.
Isåfall vilken? - Melissa Horn - Lät du henne komma närmre.
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du kysst en främling? - Nej.
 

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Haha. Vågar jag ens skriva det? Den har varit vääldigt upp och ner, mer än så tänker jag inte säga.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  På sätt och vis.. Var inte alls många som visste om det förhållandet. För jag ville inte prata om det.  

 
SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - Näe.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Usch nej..
Varit i slagsmål? - Nej.


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja. Eller på något sätt så ångrar jag aldrig saker. För man lär ju alltid av det. Man måste begå misstag här i livet. Men visst, jag har gjort saker som varit väldigt dumma!
Isåfall vad? - Jag sårade en av mina bästa vänner riktigt ordetnligt.
Har du skämt ut dig? - Ja, om jag har, många gånger.
har du ljugit för en vän? - Ja..
Har du varit ute en hel natt? - Ja. När jag och Sara satt ute och drack drinkar, sen gick vi ner på stan, det var en en natt i somras.
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Nej.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja!


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? -  Ja.
Har du förlorat en vän? - Ja, tyvärr.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Nej..
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja.
Har du ljugit för en bästavän? - Ja.
Har du haft en relation med en vän? - Nej..
Har du många killkompisar? - Inte många, men några stycken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0