Mys-dag.

Klev upp tidigt idag! Redan halv 10! 5 timmar tidigare än vanligt, det är bra.
Åkte till butiken så jag var där strax innan halv 11. Satt och morgonfikade med Emma, Harriet och Rameza.
Sen hann jag prata med både Angelica, Linn och Yvonne innan jag åkte hem vid kl. 14. Mysigt att träffa folket igen!
Sen jag har kommit hem har jag hunnit tvätta fyra maskiner, och vilat 40 minuter. Var tvungen att lägga mig på sängen för jag är så himla trött. Men tror bara jag somnade till 10 minuter eller något sånt.
Kanske att jag kan lyckas somna i tid ikväll. Det vore riktigt bra!
Funderar på om jag kanske ska gå ner på coop nu strax, för som vanligt har jag inte ätit något än.
Jag förstår inte, mina hungerskänslor finns verkligen inte. Borde ha en mat- och sovklocka. Annars glömmer jag att äta. Kanske skulle vara tröttare på kvällen om jag har ätit regelbundet under dagen så att kroppen får arbeta sig trött på att smälta maten. 
Oftast äter jag ju runt kl 8 på kvällen. Och då hinner väl inte kroppen smälta allt förrän jag går och lägger mig. Kanske därför jag är uppe i varv när jag ska sova..
Tål att tänkas på att ändra mina icke-existerande rutiner lite. 

Om jag hade haft mer ork nu så hade jag storstädat och plockat upp adventsljusstakarna. Men orken finns verkligen inte. Får se om jag lyckas imorgon då! 
Hade varit trevligt att få i ordning innan helgen. 

Nej nu ska jag inte sitta här och dilla.. Coop, och mat vare. 

Ha en trevlig kväll folket! 

(Kladdkakan som jag gjorde igår. Mums!)

 

(Dagens Frida.)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0