Ojdå.

Tusan vad dålig jag varit på att uppdatera! Men det har verkligen inte funnits någon tid till det.
Det har ju faktiskt varit jul!
På julafton så vaknade jag vid 10, tittade i julstrumpan och såg att jag fått lotter av Babuska (i den här familjen kommer inte tomten, det är Babuska!)
Det blev frukost med hela familjen. Gröt såklart, och skinksmörgås.
Efter frukost fixade vi i ordning oss. Sofie lockade mitt hår, och jag hade en blå rosett i det också! Fick dock ingen bra bild på det, synd.
Dagen bjöd på julmiddag, tv-tittande, chokladätande, spelande och en del shots! Haha!
På juldagen åkte vi till morfar för fika! Det var mysigt. Jag börjar vänja mig vid att han bor på ett hem nu. I början kändes det lite jobbigt. Det är som ett steg närmre döden liksom. Men jag ser ju hur mycket piggare och gladare han faktiskt är där. Så det är bra!
Idag så har jag mest sett filmer hela dagen! D checkar in, Clueless och Förtrollad.
Hot shots gick på tv också. Men jag ville inte se den. Får mig bara att tänka allt för mycket på en person!

I korta drag så var det min julhelg.
Det som stundar nu är mellandagsrean. Hemska tanke. Förra året var det riktigt läskigt! Speciellt inne på Gina tricot. Folk slet som galna i kläderna.. Det låg kläder över hela golvet som folk bara sporadiskt vandrade över.
Mellandagsrean är verkligen som rena rama djungeln. Och folk slåss som djur över "bytet".
Sofie sa att en tjej hade svimmat inne på Gina tricot i Eskilstuna idag.
Bara det får mig ju att tveka på att ens ge mig ut i kaoset. Haha.

Snart har jag förresten varit här i tre veckor. På tisdag är det hemfärd. Har gått otroligt fort faktiskt. Men ska bli skönt att åka hem. 
En mysig nyårsmiddag är det första som väntar mig. 
Ska bli så skönt att träffa vännerna igen också! Därför ska jag ha fest redan på lördag! Vill träffa alla och släppa loss. 
Har saknat vissa personer så otroligt mycket! 
Är dock lite nervös över att träffa A. Vi har inte setts sen sommaren. Pratade med henne dagen innan jul. Det kändes bra. Men jag får inte tillåta mig själv att tycka att det känns för bra. 
Vi ska i alla fall ses nått efter nyår. Får se hur det går. 

Nej nu är det nog dags att sova faktiskt. Får se om det blir något mer inlägg innan jag kommer hem! 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0