Tiden går snabbt!

Har snart varit här hos min familj i två veckor redan! Tiden går verkligen jättesnabbt. Ändå tycker jag inte att jag gör så himla mycket. Tar det mest bara lugnt och försöker att inte tänka så mycket på januari och det stundande arbetssökandet. Nej usch, nu är det snart jul. Då ska man vara glad!

Idag vaknade jag redan kl. 10. Det är rätt tidigt för att vara jag. Klev upp och satte mig vid datorn. Vid halv 12 klev mamma upp helt förskräckt över vad klockan var! Haha.
Jag åt en tallrik gröt, sen blev det träning. Crosstrainern och abslidern. Skönt!
Har även klippt håret lite grann. För jag har töjt örat till 6 mm. Så ville att det skulle synas!

(Ska köpa ny ring till läppen också eftersom jag tappat bort den andra på nått konstigt sätt!)


Kommentarer
Postat av: Sas

Snyggöra!

2009-12-22 @ 17:54:45
URL: http://ssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0