Uppdatering från Vingåker.

Är hemma i Vingåker för att spendera 3 härliga veckor här!
Fast först blev det jobb!
Jag, Linda, Sofie och Bella satte igång med renovering av mamma och pappas sovrum.
Det blev först en tripp till IKEA och lite andra affärer, sen var det bara till att sätta igång.
Halv 4 på morgonen målade vi på 3:e lagret och bestämde oss för att sova några timmar.
kl 10 klev vi upp igen och fortsatte.
När vi målat klart så började det roligaste! Inredningen!
Vi hade bestämt att allt skulle gå i vitt och olika bruna nyanser. Riktigt stilrent blev det.
Vid 8 på kvällen kom de hem, då hade vi förberätt med lite bubblande dricka i champangeglas.
När de såg rummet så blev de så otroligt glada. 
Och överraskning nummer två fick de när jag plötsligt dök upp bakom dem också. 
Detta var verkligen den mest lyckade presenten som jag/vi gett någon. 
Juste, vi gjorde detta för att våra älskade föräldrar firade 20 år som gifta igår. Stort grattis till dem! 

Bilder på rummet kommer formodligen imorgon! 

Nu är det dags för mig att sova. Är riktigt slut efter allt slit. 
Och imorgon ska jag och mamma åka in till stan och handla lite.
Det känns så skönt att vara här igen! 

God natt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0