2012.

Har varit en väldigt bra dag idag!
Började med långfika på morgonen. För Lena kom förbi butiken! Så det var trevligt värre. Pratades politik, arbetslöshet och tandläkarskräck. En blandad kompott så att säga.
På lunchen gick jag hem till M och försökte planera morgondagen lite. Men tror inte det gick så bra. Haha. Det enda jag vet är att jag (eller rättare sagt M) ska göra tacopaj imorgon. Men jag har ingen aning om hur mycket jag ska köpa! Får gå på känn när jag ska handla!
Verkar som att vi kanske bara blir 6 stycken på mitt "slumber party" imorgon. Men huvudsaken vi blir ett trevligt gäng så spelar det ingen roll! Kommer nog bli riktigt kul!
I alla fall så swischade dagen förbi.
På kvällen blev det bio med Micke! Vi såg 2012 (därav inläggets rubrik.) Tyckte faktiskt att den var rätt bra! Blev lite less på överdrivna specialeffekter. Men man drogs verkligen in i handlingen. Skulle kanske inte se den igen. För det är nog definitivt en film som bör ses på bio.
Det konstiga var att den är 2 timmar och 38 minuter lång, men kändes som att tiden bara susade iväg!
Tack för ikväll Micke!

Nu så sitter jag här och borde verkligen gå och lägga mig! Imorgon ska det städas, handlas och förberedas mat!
Tur jag får hjälp med maten!

God natt!

(Förresten så måste jag nog desperat klippa emo-luggen. Kan inte ha hår över ögonen.. Får se om det hinns med imorgon innan folket kommer!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0