Bukfyllnad.

Det blev ju en trevlig fredagskväll. Jag och en flaska vin. Läs; IRONI, efter trevlig.
Sitter här och har snart fått i mig hela vinflaskan.
Hade hoppats på lite sällskap ikväll. Men det var ingen som hade tid eller lust.
Jag vet inte om det beror på mig, eller om folk helt enkelt är upptagna.
Jag vill inte tjata mer heller. Nu tänker jag vänta på att folk hör av sig själva.
När jag har massor att göra och folk att umgås med så mår jag som bäst!
Ett tag så var det jättemånga som ville hitta på saker hela tiden.
Nu så har det minskat rejält.
Är aldrig någon som hör av sig spontant.
Jag börjar fundera på om jag har blivit en elak människa eller vad som är felet..
Jag tycker att jag är snäll mot människor, ger av mig själv och för det mesta bidrar till skratt.
Men jag vet inte, något måste jag ju göra fel ändå..
Eller så är det folk som tycker om att byta vänner hit och dit. Ena dagen duger man, men inte nästa.
Jag ska inte överanalysera så mycket.
Men något är ju fel. Jag skulle ju inte känna mig såhär ensam om det inte vore så.
Jag har EN vän just nu som visar att hon finns här för mig. 
Är det verkligen så, att när man mår som sämst så vänder alla ryggen mot?
Jag vill alltid hjälpa de som mår dåligt. Men tydligen är det inget som man får tillbaka.

Sova? Ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0