Fantastisk kväll!

Haft en underbar kväll!
Gick först hem till Harriets nya lägenhet där flyttandet var i full gång! Och långt ifrån klart!
Så vid halv 7 gick jag ner till biteline för att möta upp Angelica och Linn för att säga att vi fick vänta ett tag på de andra. Efter att vi suttit en stund bestämde vi oss för att köpa drinkar för att fördriva tiden. Och tid tog det allt! Han som skulle göra dem var riktigt seg! Så seg att han glömde ta betalt av mig och Linn. Gratis drink säger man ju inte nej till! Efter en stund så kom Emma, Johanna och Vickey (tror jag han heter..) Och ytterligare en stund senare kom Harriet! Så då kunde vi beställa! Blev tacobuffé för de flesta av oss. Gott!
När vi ätit oss mätta och belåtna sa vi hejdå till Angelica, sen gick vi andra till bion!
Vi såg New moon. Jag blev rätt besviken faktiskt.. den var inte alls så bra som jag hade tänk mig. Inte bra alls om jag ska vara ärlig. Tur jag slapp betala då. Haha!
Efter bion blev det hemfärd!
Men tack tjejer för en helt underbar kväll!
Jag längtar redan efter fler roliga kvällar. Filmkvällar, drinkkvällar osv.
Vad vore livet utan vänner? Ja, inte roligt i alla fall!

(Dagens jag, ser kanske inte så glad ut på denna bild. Tycker om att se liten och oskyldig ut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0