Finns det liv är det aldrig försent.

Galet trött idag! Somnade strax innan 3 i natt, vaknade av mobillarmet 7:45. Inte kul. 5 timmars sömn.
Men jag lyckades ta mig till jobbet och var där till prick 9.
Var dock svårt att hålla ögonen öppna.
Efter mycket om och men och krångel så kunde jag sluta strax innan halv 4 idag. (Berodde dock inte på sömnen utan att jag ville umgås med min syster nu när hon ändå är här och hälsar på!)
Vi gick och kollade lite olika second hand butiker. Tog en sväng till katterna.
Och så har vi nyss ätit tacos! Mums.

Om två timmar ska vi till Olearys bowling och spela! Ska bli grymt kul! Karolina följer med oss också. Var rätt längesen vi träffades så det ska bli trevligt att ses igen!

(Vad hände med de traditionella julkulorna? Dessa ska man tydligen ha i granen nu enligt Åhléns.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0