Förvånansvärt glad!

Efter mycket om och men så tog jag mig ner på stan! Tog min älskade cykel och for hemifrån runt halv 12 ikväll.
Hamnade på Memento Palace som jag ville. Till min förvåning var det mest 30+ där. Men jag och Micke drack lite och tittade på alla människor som dansade. Jag kände mig för en gångs skull inte alls sugen på att dansa. De som stod på dansgolvet var små asiater som dansade otroligt utmanade.. Var nästan vidrigt att sitta där bland alla män och glo på dem. Fick avsmak.
Men såg faktiskt några välbekanta flat-ansikten nere på dansgolvet också. Stört att Sundsvall är så litet att det finns "kända" flator.
Efter ett tag så gick vi därifrån och begav oss mot Irish. Där tänkte jag att jag skulle gå på toa, inne på toa så råkade jag, nej jag råkade inte, jag valde att ringa en person som det kändes som att jag hade lite att reda ut med (varför ringer man när man druckit för?). Att jag var inne på toa lite väl länge uppskattades definitivt inte av andra tjejer.. När jag tillslut kom ut från toan så var det ett gäng väldigt arga tjejer utanför.. Men lyckades klara mig ur den knipan.
Stod och pratade i telefon ett tag utanför. Vet inte om samtalet ledde oss någonstans. Hoppas verkligen inte att jag sa något elakt, jag tror inte det. Men i så fall får du säga det imorgon M.
När jag hade lagt på så blev det ett djupt samtal med Micke. Kändes som att det var välbehövligt faktiskt.
Efter det tog vi oss en tur till mcdonalds. Satt där och pratade ett tag.
Sen så tog jag cykeln hem. Kändes som att det var sommar igen. Saknar den underbara sommaren!

Men ja, blev en rätt bra kväll och natt i alla fall!
Nu sitter jag här hemma och är rätt glad!
Första gången på den här veckan som jag känner så.

Tack Micke för att du finns! Och för att du förstår! <3

Tror jag kommer sova ganska bra i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0