Fredagsmys.

Varit en trevlig kväll!
När jag kom hem så möttes jag av en glad Tiff och en trött Karolina på soffan.
Jag började diska och hon lagade mat. Det blev tacos!
Så kikade vi på Idol och åt chips!
Sen när hon hade gått hem blev jag visst sittandes här som vanligt.

Juste! På jobbet idag så kom det in två killar. Och den ena killen log stort när han såg mig.
Sen när de skulle gå så kom det där stora leendet igen.
Och han fortsatte titta på mig när de hade kommit ut ur butiken med, genom skyltfönstret.
Så det kan man väl kalla att någon "spanar in" en?
Var lite gulligt i alla fall.
Hände en liknande sak igår när jag var ute och gick, då mötte jag en kille som tittade på mig och log,
jag log såklart tillbaka.
Men ang. den där killen i butiken så är det ju synd att jag slutar imorgon. Får jag inte se hans
leende mer..
Nej, nu blev jag för hetero här!

Nu är det dags att sova! För imorgon är det sista dagen på jobbet. Känns tråkigt..
Men det kommer bli bra!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0