Häll ut all alkohol.

Blev en riktigt lyckad kväll igår!
Först så åt vi en väldigt god tacopaj som Maaret hade gjort! Sen blev det singstar. Och efter det körde vi sanningsfrågor. Vissa saker som man fick veta gick det knappt att sluta skratta åt! Haha. 
Så det var definitivt en kväll fullproppad av skratt. Kanske därför jag har så ont i magen idag? 
Folket (Maaret, Harriet, Emma och Johanna) + hund åkte hem runt 1. Då gick jag och Maria och la oss. Låg och pratade till strax innan kl. 3. Vi har ju inte träffats på över 1 år!! Så hade en del att prata om. 
Samt att jag behövde ventilera lite tankar som kommit under kvällen. 
Men nu är jag i alla fall mer än någonsin övertygad om att man kan ha riktigt kul utan alkohol! 

Jag och Maria sov till 1 idag! Haha. Sen har vi käkat paj och glott på tv. Nyss så åkte hon hem. Måste styra upp så det inte går 1 år tills vi ses igen..! 

Nu ska jag nog röjja upp lite.. Det är det värsta med att ha hem folk, att det blir så stökigt dagen efter.
Men det var det definitivt värt! 

Tack tjejer för en underbar kväll! Måste göras om! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0