I'm sorry..

Inte hunnit uppdatera något idag! Varit fullt upp!
På jobbet satt jag och fixade med min CV. Så nu är den klar och jag kan börja söka massa jobb! Skönt.
Måste verkligen ta tag i det så att jag inte gäver ner mig för mycket i allt annat.

Lillasyster rullade in med tåget klockan. 14! Då förvisade jag henne till Maarets lägenhet så hon fick sova lite medan jag jobbade klart för dagen.
Sen åkte vi hem till mig, handlade mat för helgen och käkade middag. Invigde mina nya köksmöbler.

Annars så har vi väl mest påtat på ikväll, jag har varit uppe på vinden några vändor.
Tittade nyss på Mammas pojkar. Rätt stört program.

Jag och Annika bestämde idag att vi ska åka till London i februari och se Imogen heap! Känns som att nu har man verkligen något att se fram emot! Kommer bli en underbar känsla när man är där och hör hennes underbara röst! 
Så vi ska försöka boka biljetter och sånt så fort som möjligt!

Nu borde jag nog sova.
Igår gick jag inte och la mig förrän halv 3. Vilket resulterade i att jag försov mig och inte kom till jobbet förrän halv 10.

God natt folket!

Du vet att jag tänker på dig, och hoppas att du mår bra!



(Fick denna idag av Tomas på jobbet! Jag hade pratat om att jag skulle skaffa en ny eftersom min hade gått sönder. Så då fick jag denna för han sa att han hade flera stycken hemma. Snällt! Man tackar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0