Promenad!

Har precis kommit in. Var ute på en promenad med Dan. Var ute i 1 ½ timme. Så blev en ordentlig promenad! Vi gick rätt snabbt också. Så nu känner jag mig riktigt pigg och glad. Underbart! Måste göras om.
Är inte lika kul att gå själv..

Funderar på om jag ska gå till ICA nu när jag ändå är på g. Ska göra min veckohandling, som dock bara är för två dagar. Eftersom Sofie kommer på torsdag och då ska vi handla. Men jag har inget alls i kylen just nu. Så jag måste ju handla lite åtminstone.
Intresseklubben antecknar va?

Känner mig rätt fylld av energi!
Det dåliga humöret jag varit på hela dagen är som bortblåst.

Så ja, nu ska jag nog ta mig en sväng till ICA. Får INTE köpa något godis eller så. Inte nu när jag varit så duktig
och promenerat. Men lite vindruvor skulle vara gott!

(Förresten, mina vänner i Sundsvall; kolla på facebook om ni fått evenemangsinbjudan till min alkoholfria myskväll den 14:e november!)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0