So what if it hurts me.

Varit en väldigt bra dag!
Dock att jag på något sätt lyckats stänga av larmet på mobilen i sömnen igen! Fast jag vaknade som tur var kl. 8:10. Så jag försov mig icke!

Idag kom M förbi butiken! Aw! Har saknat henne! Fick en liten present av henne för att jag varit kattvakt! Hon sa att hon tänkte på mig när hon köpte den. Hon sa nått om doften. Men jag undrar jag.. På etiketten stod det: Glittrig sockervaddsrosa och sockersött duschgelé för busiga, fruktiga, fluffiga små feer. Tror nog mer på att det var det hon menade. Haha!

Dagen gick superfort i alla fall!
På kvällen så kom Karolina hit. Jag bakade kakor! Idag igen. Haha. Och hon hade med sig bullar. Så vi moffade sötsaker och drack te. Jag drack mitt favoritte med smak av apelsin och kanel! Underbart!
Vi tittade på Desperate housewives och Ondska.

Nu har hon nyligen gått hem.
Jag tänkte försöka ta mig en dusch. Och sen sova. Får väl se om jag lyckas ta mig i säng innan kl. 1 i natt. Ska verkligen försöka!

(Tack M.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0