Stjärnklar natt.

Jag har precis kommit hem. Klockan är halv 5 på morgonen. Vilket tyder på att jag haft en kul kväll!
Först blev det cocktailparty/inflyttningsfest hos Karolina, Jesper, Katharina och Therese. Lite halvsegt. Kände inte så många. Och jag satt med Karolina och hennes föredetta skolkamrater, så blev mest att jag lyssnade på deras snack om gamla minnen osv..
Men sen så kom jag också in i samtalet efter ett tag.
Runt halv 12 drog vi ner på stan. Karolina ville på Daltons, så vi andra (jag, Veronica, Emma, Frida, Erik, och någon mer kille) drog till Memento. Där var det rätt bra drag! Bättre än igår i alla fall!
Så det blev rätt mycket dans! Var kvar där till strax innan 2.
Träffade förresten mitt andra finska favorit M. Men hann bara hälsa på henne lite snabbt tyvärr..
På vägen så tappde vi killarna och Frida. Så jag, Emma och Veronica drog till BK's.
Där så träffade jag Micke och Patrik. Så jag lämnade tjejerna och satte mig vid dem i stället. De tänkte supa mig under bordet. Vilket inte gick så himla bra! Haha. Körde lite styrke tävlingar också, vilka jag vann! Jag är en stark och tålig tjej! Efter ett tag kom Jonas också!
För första gången i mitt liv var jag på en krog fram till stängning!
När BK stängde så gick vi till kebabcity. Där jag för första gången i mitt liv åt en kebabtallrik! Som egentligen inte var min. Men slutade med att jag åt upp nästan hela.
Vet inte vad som hände sen.. men killarna mådde dåligt. Och jag bestämde mig för att promenera hemåt eftersom de dissade mig.
Jag sprang väl mer än vad jag gick tror jag. Sprang och lyssnade på Lars Winnerbäck samtidigt. Härlig känsla.
När jag nästan var hemma insåg jag att det var stjärnklart. Så då gick jag upp till midälvaplan och la mig på ett fotbollsmål. Låg där, tittade på stjärnorna och bara njöt av livet.
Kände att jag ville ringa en person, men ville inte väcka henne. Ville bara säga till henne att jag älskar henne. Hon vet nog det, eftersom hon vet att jag har mer än kompiskänslor för henne.
Men det tåls att säga fler gånger. Jag älskar dig.

Och du ska veta att jag har väldigt svårt för att säga till folk att jag älskar dem..
Det var i alla fall otroligt härligt att ligga där och kolla på stjärnorna. Tillslut blev det lite för kallt. Så jag bestämde mig för att gå in.

Så nu sitter jag här.
Ska faktiskt gå och lägga mig strax! Klockan är nästan 5! 
Får se när jag vaknar imorgon. Om jag hinner med något alls av det jag planerat imorrn. Eller om jag kommer sova hela dagen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0