This world's gonna turn.

Varit en rätt bra dag idag. Sista dagen på jobbet. Det kändes nästan i luften. Var lite annan stämning än vad det brukar vara. Lite sorg i luften. Men det känns ändå helt okej att ha slutat där. Det är en bra tid som jag lämnar efter mig. Och jag vet att mitt tomrum kommer bli svårt att fylla för dem på jobbet. Så det känns ändå lite bra. Att jag kommer bli saknad.

Ikväll har jag tittar på Robinson. Och ätit massa godis. Så nu tror jag inte jag vill ha mer på ett tag. Hur ska det gå när det är bio-tajm imorgon?

Ska bli så himla kul imorgon! Först blir det middag med underbara människor! <3 Sen så ska vi se på New moon. Ser fram emot en underbar kväll!
Allt är bokat och klart, samt att jag inte behöver betala ett öre. Snälla människor.

(Hittade en reggae-mössa på jobbet. Så skänker denna bild till fröken M. Hoppas att du har det bra där uppåt landet, trots omständigheterna. Tänker på dig!)


(Dagens outfit på jobbet. Ville vara lite extra fin sista dagen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0