Trevlig kväll!

Spenderat kvällen hos Micke och hans översociala katt.
Vi tittade först på filmen; Det levande slottet. Den var riktigt bra! Jag som älskar Spirited away, som också är gjord av samma regissör, kunde inte annat än älska den här filmen med!
Förstår inte att jag väntat så länge med att se den! Jag må vara en nörd som älskar japansk anime. Men hur allt uttrycker sig är helt fantastisk!
Hayao Miyazaki är ett geni!
Sen så satt vi mest och pratade. Jag pladdrade på om min idé ang. att starta ett eget företag.
Helt plötsligt vad klockan 12, så då var det dags för mig att åka hem eftersom Micke ska upp tidigt och jobba!

Så nu sitter jag här och funderar starkt på att sova. Har tvättid kl. 7 imorgonbitti. Som jag säkerligen kommer att missa..
Men är lite för uppe i varv för att sova redan.

Måste ju säga att jag mår mycket bättre nu i alla fall! Jag var nog mest bara nere i en svacka under veckan. Har berott på många olika faktorer. Inte bara psykiska utan fysiska med.
Så denna vecka tänker jag fokusera på att ha en riktigt rolig sista vecka på jobbet, om jag inte umgås med någon på kvällarna kommer jag inte vara ledsen över det, för jag har väldigt mycket att fixa i lägenheten som jag inte orkade ta tag i under den här veckan då jag mått dåligt. Sen så har jag en kanonhelg att se fram emot!
Så inga ledsna miner här inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0