Underbara människor!

Igår var det fest! Micke kom och hämtade mig så åkte vi först förbi katterna en sväng, sen hem till honom! Vi var väl själva nån timme innan folket började ramla in.
I början kändes det väl lite segt för de pratade liksom om sina interna saker. Så jag kunde inte tillföra samtalen så mycket. Så då tyckte jag att vi skulle köra "jag har aldrig". Och det blev ju succé! Kul som tusan var det.
Vi var bara två tjejer där, och det var lite kul att hon sa: Jag har aldrig tittat på Frida och tyckt att hon är sexig. Och så drack hon!
Haha! Smickrande.
Blev en massa skratt och djupa samtal under kvällen. Allihop som var där var verkligen supersköna människor. Var längesen jag hade så kul på en fest faktiskt!
Runt 12 tog vi en taxi ner till stan och drog på BK's. Jag hade aldrig varit där innan, så jag blev väl lite besviken på att dansgolvet var så himla litet. Men det blev dans ändå! Även fast det bara var jag och Jessica och två andra på dansgolvet, men blev lite fler folk eftersom.
Vid kl. 2 eller nått drog jag till mcdonalds och köpte mat, sen gick jag hem och la mig! Som tur var har Missan slutat skrika nu. Så jag sov som en stock hela natten! Skönt.

Idag är jag dock seg som tusan! Vaknade vid kl. 9. Klev upp då. Men sen insåg jag att jag var alldeles för snurrig. Så gick och la mig igen och sov till 12.
Men nu ska jag väl snart ta tag i mig själv! Måste åka hem till mig eftersom jag inte tog med mig några rena kläder hit igår..
Vill inte gå runt i gårdagens festkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0