Vet du inte?

Har varit en underbar dag idag! Vet inte riktigt vad som varit så bra egentligen.. Men det har bara känts som harmoni i kroppen och huvudet.

Hade med mig yrvädret till jobbet idag. Hade inte hjärta till att lämna henne hemma hela dagen. Så hon fick sprida glädje till alla på jobbet i stället. Tror hon lyckades faktiskt!
På min friskvårdstimme tog jag mig en långpromenad med henne, härligt!

Dagen gick otroligt fort! Helt plötsligt skulle jag hem.. Jag och Yvonne kom båda på att hon är ledig resten av mina dagar på jobbet. Så hon gav mig en kram och sa hur roligt det har varit att jag har jobbat där, och att hon kommer sakna mig.
Blödig som jag är, så höll jag nästan på att börja gråta. Men jag lyckades hålla mig!
Kändes i alla fall otroligt sorgligt. Vill inte ens tänka på hur det kommer kännas på lördag, och för att inte tala om tisdag! Att inte behöva kliva upp till något. Konstig känsla.
Men jag tänker inte se det som att jag lämnar något, utan bara att jag börjar något nytt och fantastiskt! Livet är ett äventyr.

Och för att ge respons på en kommentar i ett tidigare inlägg;
Ja, jag kanske är lite bitter. Men när jag skrev det där så tänkte jag inte på dig eller på mina känslor. Jag fick bara en fundering.
Du vet vad jag känner. Du behöver inte ens fråga om jag är bitter.

Nej nu är det banne mig dags för den där städningen som aldrig blir av!

Ser fram emot en underbar helg! Kommer bli toppen!

(Some feelings never seem to let go..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0