Vidrig mardröm!

Godmorgon allihopa.
Ja jag vet klockan är halv 5 på eftermiddagen. Men jag klev faktiskt upp för bara en timme sen.
Hade otroligt svårt för att somna i natt. Somnade inte ordentligt förrän runt 7 på morgonen.
Sen när jag vaknade en timme senare så bestämde jag mig för att det vore dumt att gå och jobba,
jag hade ändå inte kunnat gjort någon nytta.
Visst jag förlorar pengar.
Men pengar framför hälsa? Nej. Så desperat är jag inte. Jag skulle säkerligen kunna klara mig på halva min lön.
I alla fall så somnade jag igen runt kl. 9 sen vaknade jag inte förrän halv 4. Jag är galen!
Idag så hann jag inte med något av dagsljuset. Så känner mig helt seg nu. Känns som att det varit konstant natt
i ett helt dygn..

Jag drömde förresten en riktigt vidrig mardröm imorse!
Först så skulle jag tydligen duscha en katt, men katten fräste helt sjukt mycket. Den såg verkligen ut som ett monster..
Sen så kom en annan katt in med en mus i munnen, och jag vet inte varför, men jag var tvungen att ta den där döda, blodiga musen i munnen och flytta den till någon annan stans.
Jag får kväljningar bara av att skriva det!
Jag vaknade och mådde jätteilla.
Sen när jag somnade igen så drömde jag en ännu vidrigare dröm. Det var verkligen rena mardrömmen!
Jag hade blivit våldtagen av en äcklig man. Han var hur stor och muskulös som helst.
Och han var efter mig igen. Den här gången var han ute efter att både våldta och döda mig.
Polisen gjorde liksom inget heller.. Utan jag fick bara fly hela tiden!
Hela tiden var den där mannen mig hack i häl.
Tillslut så vaknade jag helt kallsvettig.. Usch!
Hemsk.

Nej nu ska jag göra något vettigt!
Har några brev som jag ska skriva.
Borde äta middag.
Och så borde jag verkligen gå ut och gå. Så jag är någorlunda trött ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0