Beslutsångest.

Jobb idag. Råkade ut för två riktigt otrevliga kunder. Men när man jobbar i ett serviceyrke så är det
bara att ta det. Kunden har alltid rätt. Så är är det bara. Man lär sig att bara låta saker och ting rinna
av en.

Var egentligen meningen att jag skulle se film med Jasmina ikväll. Men jag kände att jag inte orkade
vara social med någon. Så då avbokade jag det. Men sen kände jag att jag kanske kunde åka hem till
Sara och Dan. Fast efter ett tag kände jag att jag inte skulle orka det heller.
Så det slutade med att det blev en färga håret-kväll i stället.
Dock är håret väldigt halvfärdigt just nu. Svart med orange lugg.. Fint.. *ironi*
Får se om jag orkar bleka klart det innan jag börjar jobba igen på tisdag eller om det blir rött igen eller kanske
till och med helsvart..
Det är alltid ett krux med håret..

(Haha, ska fixas till imorgon!)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det orangea var annars riktigt fräsigt tycker jag :)

2009-09-28 @ 23:38:28
URL: http://iamtazzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0