En bra dag!

Den här dagen har sprudlat av energi!
Jobbet idag var helt underbart. Fick tid att sitta och eftermiddagsfika med Yvonne. Var skönt att kunna prata av sig om diverse saker.
Jag klev förresten upp kl. 7 imorse och bakade supergoda muffins som alla avgudade!
Känns ju skönt att lyckas med något. Inte för att jag brukar misslyckas, men ändå. 
Efter jobbet kom Karolina och mötte upp mig så åkte vi hem till mig och lagade en jättegod middag. 
Fick finaste blommorna av henne! Blev så himla glad! 
Vi har kikat på Idol och Grey's. 

Men nu så sitter jag här själv, hon har precis åkt hem. 
Så nu ska jag diska undan lite. 

(Mina extremt goda kladdmuffins med apelsinchoklad i.)

 

(Den fina buketten jag fick! Aw!)



(Fick en annan söt sak också.)



(Fin-middag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0