Hektiska dagar.

Känner mig redo att börja blogga igen. Mycket av det beror på att det händer så himla mycket i mitt liv just nu. Så jag vill gärna ha någonstans att skriva ner alla tankar och händelser. Dock inte alla tankar kanske, riktigt så personlig ska jag nog inte vara här.

Idag var det först personalmöte på morgonen. Vilket gick bra. Sen tittade Sara förbi butiken. Så jag kunde prata av mig om lite saker som verkligen behövde få komma ut!
Efter jobbet så skulle jag egentligen gått en promenad med Maaret, men eftersom hon inte mådde så bra fick jag gå ensam. Lite synd för jag hade massa saker att prata med henne om. Men det får vi ta en annan dag! När jag gick förbi Carlings såg jag en jättesnygg sjal som jag måste köpa imorgon när pengarna kommer in på kontot!

Nu ska jag bege mig till affären och köpa något gott att äta till middag.

(Nöjd med denna bild! Klicka för att se stor.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0