Touch my tears with your lips.

Är verkligen helt slut i skallen just nu! Ändå så har inte den här dagen varit så hektisk..
Men det har varit mycket tankar och intryck.
Blev lunch med Sara idag så jag fick ventilera mig lite och prata om saker som är 
jobbiga just nu.
Jobbet var rätt lamt idag. Yvonne, Maaret och Ida hade personalmöte så jag blev ståendes
uppe i kassan själv väldigt länge. Blev galet rastlös. Inte för att man borde bli det
när man faktiskt har kunder att ta hand om också. Men de skötte liksom sitt. Jag behövde
inte vara tillhands för någon i princip, så då plågade jag dem med att spela Evanescense - My immortal.
Om och om igen.

Jag vill hinna med så mycket ikväll! Hade först tänk åka till Lena. Men då insåg
jag att om jag skulle göra det skulle jag inte hinna till affären och handla det jag
behöver för att kunna baka ikväll.
Så nu blir det att jag ska till affären alldeles strax, sen ska jag på bio med Sara.
Och efter det blir det nog att jag ska baka. Sisådär kl. halv 12 ikväll alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0