80-tals fest!

Igårkväll blev en lyckad kväll trots allt! Först var jag orolig att ingen skulle komma.. Att jag skulle få sitta och dricka min bål och äta mina chips helt själv!
Men vid 5 kom Karro. Så käkade vi middag tillsammans och fixade i ordning oss.
Sen runt halv 9 kom Emma och Linn. En halvtimme senare kom Angelica och Johnny!
Vi satt och pratade, spelade förfest spelet och hade det väldigt roligt!
Efter ett tag var dock Karro tvungen att åka hem.
Sen runt halv 1 så tog vi en taxi ner på stan! Gick in på Allstar.
Först dansade jag, Emma, Linn och Angelica. Sen försvann alla. Så då dansade jag med en supersnygg skåning!
Tänk er en mörkhyad kille med keps, baggy byxor och stor t-shirt! Naaajs! Haha.
Sen så gick jag upp för att säga hejdå till Linn, Angelica och Johnny som skulle åka hem.
Efter det gick jag ner igen och dansade mer! Det var sjukt bra musik där. Och jag vet inte om det var min outfit (mina leopardmönstrade strumpbyxor) som gjorde att jag fick dansa med så många killar! Haha. Men roligt var det i alla fall! Tills de blev för närgågna, då bytte jag till nästa!
Sen så tog jag bussen hemåt.
Imorse när jag vaknade märkte jag att jag har lagt strumpbyxorna och skorna i hallen, tröjan och västen i köket och bh:n i hallen! Haha.

Men idag mår jag som jag förtjänar! Så himla ont i huvudet!! Men bättre det än att må illa.

Bilder från kvällen kommer senare! För Karro har dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0