Aldrig kan det gå smidigt.

Ja, men livet ska ju tydligen inte vara direkt lätt! Och det är väl bra på sätt och vis. Men detta känns ju riktigt surt. Fick mail från han som skulle hyra ut lägenheten i Västerås. Tydligen så har han ångrat sig nu. Någon ville hyra den tidigare och då kände han att han hellre hyrde ut till dem.
Så nu står man här bostadslös i höst då. Eller så illa är det ju inte eftersom jag har mina föräldrar. Men det är riktigt jobbigt. Som att jag inte har haft nog jobbigt med soc., a-kassan osv osv. Så läggs detta på en fin liten hög också.
Det positiva är väl att om jag bor hemma så kan jag spara ihop lite pengar. För jag fick antagningsbesked från nätbildarna idag. Jag kom in på kursen jag sökt där. Så nu är det bara att vänta om jag kommer in på den andra jag sökt också. Så jag kommer upp till 75% studier.

Ja, ja.. Allt löser sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0