Att vara eller icke vara.

Det är inte bra dagar nu. Absolut inte. Mycket ångest och det gör otroligt ont över bröstet.
En del av det beror ju på fysiska besvär. Så jag försöker ursäkta mig själv och ta ett steg framåt även fast jag helst vill lägga mig ner en stund.
Och den andra delen beror på att det är så lite tid kvar nu tills mitt liv vänds upp och ner helt och hållet. Vet inte ens om jag har något riktig plan än. Vad vill jag med mitt liv? Varför flyttar jag ifrån sundsvall Egentligen?
Jag hoppas att jag ska lyckas få svar på de frågorna så småningom.
Ännu en del i min ångest beror på denna ständiga ängslan över pengar. Det är snart mitten på månaden och jag har fortfarande inte fått några pengar.. Det börjar kännas som väldigt brådskande. Har över 4000 kr i räkningar som jag måste betala! Fast nu kommer mamma läsa det här och säga att jag inte ska oroa mig över det. För hon har ju tagit hand om det så länge.
Men ändå. Jag vill ju inte att hon ska behöva ligga ute med en massa pengar.

På lördag är det meningen att jag ska ha en flytt-/avskedsfest. Men jag vet inte hur det blir med det. Är ganska många som sagt att de inte kan komma. Och om fler säger ifrån så tror jag att jag struntar i att ha fest överhuvudtaget. Då får väl de som vill träffa mig innan jag flyttar säga till i så fall så får jag väl göra en liten sundsvallsturné och åka runt till alla.

Nu ska jag gå ut på en promenad. Kanske mår lite bättre när jag fått lite sol på mig.
Det är ju förjävligt att jag inte har några pengar på mobilen heller så kan inte ringa med mig något promenadsällskap heller.

Men ensam är stark, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0