Boda borg!

Igår var jag på Boda borg med Linda, Bella och Petra. Vi hade riktigt jäkla skoj! Först var jag lite skeptisk, för jag gillar inte riktigt såna där grejer, när man ska fara runt och hänga i en massa grejer osv.
Men när jag väl släppte det så tycket jag att det var jätteroligt.
Tyckte att spökrummet var roliga! Fast väldigt läskiga också. I ett rum så ska man först åka ner som i en lång gång. Och så hör man ett litet barn skrika där nere.. Sen när man kom ner så skulle man vara helt tyst och still. Men Petra blev livrädd och skrek rakt ut! Och då blev bebisen galen och skrek ännu mer och började vagga runt i sängen. Tillslut fattade vi ju att man skulle sitta helt tyst på golvet. Så då klarade vi de rummen.
I övrigt var det massa grejer man skulle klättra upp för träd i taket, åla sig genom trånga gångar, svinga sig i lianer osv osv.
Vilket resulterar i min extrema träningsvärk idag! Men det är det värt.

Usch, min drömmar plågar mig.
Drömde om M i natt igen.. Om henne och hennes ofödda bebis.
Varför drömmer jag hela tiden att jag ska ta hand om henne och hennes barn?
I den här drömmen så köpte jag barnkläder, och så hade hon redan ett barn sen innan som var runt 4 år som jag var barnvakt åt flera gånger.
Jag hjälpte henne med det ena och det andra.
Men det konstiga med drömmen var att alla hela tiden påpekade hur falsk jag var.. Det var jättekonstigt!
Och M grät i drömmen och sa att jag inte fick hjälpa henne nå mer för hon kunde inte ge mig det jag ville ha, nämligen henne.
Jättekonstig dröm..
Tänker inte ens försöka mig på att analysera den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0