Brunch!

Hej och hå.
Idag mår jag mycket bättre! Var någon tillfällig grej igår tydligen. Har dock fortfarande ont i min käke. Men det plågar mig inte så värst mycket!

Har varit och brunchat med Jenny idag! Vi gick till caféet som ligger vid Åhléns. De har gjort om där så det var så otroligt mysigt! Vi åt varsin jättegod sallad så satt vi och pratade i nästan tre timmar. Mycket trevligt!

Nu sitter jag hemma och ska nog pyssla lite strax. Håller på och målar om mitt vardagsrumsbord. Så ska lacka det också. Sen blir det nog städa badrummet. För det hann jag inte med igår.
Lika bra att städa klart idag. För sen är ju som sagt veckan helt fullbokad!

Nej nu får jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0