Döpa om mig?

Kanske borde döpa om mig till Bitter-fittan. Känner mig definitivt som en sån just nu. Sitter och klagar och blir less och irriterad på allt.
Men det är ju faktiskt grundat på något, nämligen att jag inte kan få svar någonstans ifrån!
Försöker ringa, men kopplas hit och dit, för att sedan kopplas bort helt! Usch..

Just nu sitter jag och smaskar på lite banan, päron och hallon. Så gott så! Och ikväll ska jag laga en god wok!
Först har jag lite ärenden jag ska uträtta. Har några paket som ska skickas med posten, och två kuvert som ska skickas till försäkringskassan.
så tänkte få till en promenad i samma veva också. Börjar dock tröttna på alla rundor nu. Vet inte riktigt vart jag ska gå..

Drömde förresten en jättekonstig dröm i natt! Tror att den hade stor anknytning till att jag snart ska flytta!
I drömmen så hade mina föräldrar dött (det förknippar jag med att jag snart ska lämna mina kära vänner).
Så jag blev tvungen att flytta upp till Ehlina och bo hos hennes familj. Och jag fick börja i hennes klass. Vilket inte var så lätt. Börja sista året på estet liksom (och det förknippar jag med min rädsla över allt nytt, alla nya människor jag kommer träffa osv).
Och det var så konstigt för det vinter året om där, och så himla mörkt (det kan ju ha med min rädsla för att inte hitta nya vänner. För jag förknippar vinter och mörker med ensamhet.).
Men i slutet på drömmen så satt jag i klassrummet och alla ville att jag skulle sitta vid dem. Och jag fick jättebra kontakt med en asiatisk tjej och en bög. Haha.
Konstig dröm i alla fall. Var så många detaljer i den.

(Igår gjorde jag god middag i form av bulgur, quornfilé, salsasås och sallad!)



(Sen på kvällen unnade jag mig faktiskt lite choklad. Men har faktiskt hälften kvar eftersom jag inte behöver så himla mycket nu när jag inte äter det så ofta! Jag tycker att man ska unna sig något gott när man känner för det än att vänta till helgen då man kanske inte ens är sugen på det. Och jag vet att vit choklad inte är så jättebra! Men man får unna sig det man tycker är gott helt enkelt. Bara man inte överdriver.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0