I wanna run away.

Inte bra att sitta uppe på nätterna och tänka! Var så längesen jag gjorde det sist. Så råkade jag hamna här ikväll. Tänker på allt mellan himmel och jord. Men speciellt på en person. Som allt för ofta är i mina tankar. Måste lyckas släppa. På något sätt. Jag vet inte hur. Men det här går inte.
Jag förstår det verkligen inte. Jag tycker ju ändå att det har gått lång tid. Men tydligen inte tillräckligt lång tid.
Känns som att du är ett spöke som far runt i mitt hjärta. För verklig känns du inte längre.

Sen tänker jag på två vänner. Som jag har väldigt olika relation till. Önskar att allt var mindre komplicerat med dem. Tycker om dem båda så otroligt mycket. Och ibland blir jag rädd för att jag inte ångrar vissa saker. Tänk om jag hade gjort precis samma sak igen om jag kunde gå tillbaka i tiden?
Finns så många om, men och kansken i den historian också.

Men nu måste jag sova! Verkligen.


"Why do we say things we can't take back? Why do we miss what we never had?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0