Jag orkar inte..

Vill folk jävlas med mig och sparka på en person som redan ligger?
Känns lite så..
När jag var på lernia sist på datatid så satt jag i 3 timmar med mitt CV. Som jag redan tyckte var bra eftersom jag gått en kurs på access där de tyckte att mitt CV var jättebra. Men eftersom de hade en annan "mall" på lernia så fick jag göra om det. Jag tyckte att i stället för att skriva i punktform så skrev jag mina arbetsuppgifter som en sammanhängande text. Han som hjälpte oss i datasalen tittade på mitt klara CV och sa då att han tyckte att det var mycket bättre att jag skrev i punkform i stället för då framkom det mycket enklare och mer lättläsligt.
Så imorse har jag suttit i två timmar och ändrat om allt till punkform. Och eftersom han tyckte att det andra var så dåligt så sparade jag såklart inte det. När jag sedan mailade mitt nya CV till min coach fick jag en massa synpunkter tillbaka! Jag borde ha skrivit en sammanhängande text i stället!
Vilket jag ju gjort från början!! Så nu sitter jag här och får börja om IGEN!
Sammanbrottet är ju nära nu kan jag säga!
Men det finns inte så mycket annat att göra än att bara bita i det sura äpplet och sätta sig och göra om allt ännu en gång..

Usch vad ont i magen jag får.
Och jag bör helst skicka in detta innan kl 16. Vilket betyder att jag inte har tid att försöka sitta och vänta i telefonkö hos a-kassan. Så  det samtalet får jag ta imorgon i stället!

(Bara en liten del av alla hennes ändringar som hon vill att jag ska göra..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0