Kvällspromenad.

Precis kommit in från en promenad på 40 minuter. Den gjorde mig gott eftersom det blivit mycket stillasittande i helgen. Eller i och för sig har jag väl rört mig en del. Cyklade ju faktiskt till och från stan i lördags. Sen så dansade jag på natten!

Nu har jag i alla fall handlat mat för den här veckan! Så nu har jag både så jag kan äta frukost, mellanmål och middag. Skönt.
Och jag fick mail om att jag kommer få pengar senast den 22:a! Så nu släpper den stenen.
Fast nu har det kommit en ny. Hon som äger lägenheten jag bor i ska komma och värdera den på fredag. Det känns nervöst som tusan eftersom att jag gjort om både kök och vardagsrum. Jag hoppas verkligen att hon ska känna sig nöjd över mitt arbete! Den är ju mycket finare nu än vad den var när jag flyttade in!

Nu blir det nog ab-sliden. Sen lite tv.

(Dagens handling!)



(Mellanmål!)



(Middag!)


Kommentarer
Postat av: Karro

Haha. Jag vet inte om jag vill se emo ut:P Hahaha. Vad gott all din mat ser ut. Längtar verkligen tills jag får pengar så att jag kan få handla en massa mat och fylla min kyl!! Det känns så tråkigt nu när man kollar in i den. Haha.

2010-04-19 @ 23:14:40
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0