Snart tillbaka till sundsvall.

Nu har jag bara en dag kvar hos min familj, sen ska jag åka upp till Sundsvall igen. Dock blir jag inte så långvarit där. För den 14:e maj kommer mina föräldrar och hämtar alla mina saker. Sen är det dags att flytta neråt landet!
Har väldigt blandade känslor inför det.
Men kommer nog bli bra så fort nytt hyreskontrakt är påskrivet. Har fått 3 mail angående lägenheter i Västerås. Så någon av dem borde ju kanske kunna vara intressant. Eller 2 av dem är väldigt intressanta! Men får se efter visning.
I augusti blir det eventuellt en tillökning av lilla familjen också! En liten hund. Mysigt.
Med tanke på att jag antagligen kommer läsa två utbildningar på distans så kommer jag ha en massa tid för den.

Fan är helt seg i skallen, vet inte vad jag ska skriva.

Hoppas att jag hinner träffa alla mina vänner massor innan jag flyttar!

(I Vingen har våren kommit!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0