Solen skiner!!

Ännu en fantastisk dag då man vaknar alldeles för tidigt för att solen lyser in genom fönstret. Vaknade kl 7 imorse! Klev dock inte upp förrän 10 när posten kom med två kuvert till mig! Fick ett litet bidrag av mamma och mormor. Så nu har jag skrivit en matlista och ska strax iväg till affären och handla! Åh så skönt det ska bli att äntligen ha lite mat hemma. Har varit jättesugen på sallader sen jag slutade vara så onyttig. Så i veckan ska jag äta massa goda sallader!
Idag har jag förresten varit utan cola i 15 dagar och utan godis i 9 dagar. Och igår så var det precis en vecka sen jag började mina promenader och vågen visade -2.0 kg! Perfekt start.
Nu är det bara att lägga i ännu en växel! Raskare promenader och fler gånger på ab-sliden.
Dock gillar jag inte riktigt att jag festade i lördags, kommer festa nu på lördag och sedan fredagen veckan efter det. Men då är det också det enda onyttiga jag unnar mig under veckorna.

Nu blir det ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0