With you I'm no stranger.

Busy day, busy day.
Klev upp kl 8 imorse för jag hade inte riktigt städat klart i köket. Så klev upp och städade. Sen vid halv 12 så kom min hyresvärd och en mäklare för att titta på lägenheten. De tyckte att lägenheten hade blivit jättefin efter min renovering. Så det var jätteroligt att höra! Nu kan jag flytta med gott samvete och känna att jag inte förstört hennes lägenhet.
Har hunnit skicka in en ansökan till en kurs också. Människan och naturen i dagens ekonomi. Låter väldigt intressant. Så hoppas att jag kommer in på den!
Sen så har jag fixat min deklaration så den är inskickad och klar! Kommer klirra fint i kassan när de pengarna kommer!

Imorgon så blir det fika med Jenny! Ska bli trevligt. Var längesen jag träffade henne. Är så roligt när folk hör av sig och vill träffa mig innan jag flyttar. Det uppskattas verkligen.
Och Yvonne skrev att jag måste komma till Återkommande mode och hälsa på innan jag flyttar också. Så det ska jag se till att hinna med!
Kanske ska träffa Kelvin imorgon också. En otroligt trevlig och charmig kille som jag träffade när jag var ute i lördags. Alltid kul med nya kontakter. Och skönt att få användning av min engelska igen. Man blir ju så ringrostig när man aldrig pratar engelska.

Är full fart hela veckan känns det som! För på onsdag eller torsdag kommer Ehlina hit. Sen på fredag blir det valborgsfirande för hela slanten. Och på lördag blir det nog taco-middag med Ehlina och kanske några vänner?

Nej om man skulle göra någon nytta kanske. Har några fler ansökningar att skriva samt papper som ska in till socialkontoret.

(Innan jag gjorde sista detaljen i köket..)



(Efter! Är jättenöjd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0