Upp, upp, upp.

Igår hade jag och systeryster filmkväll med chips, dipp och cola! Vi orkade verkligen inget annat. Men det var mysigt som tusan!
Idag så åkte Linda hem efter att ha varit här sen i torsdags. Men jag blev inte själv länge. Fick sällskap av August. Vi bakade en supergod paj! En rabarber- och jordgubbspaj för att vara korrekt. Aldrig ätit en så god paj förut!
Sen så spelade vi Zelda. Jättelängesen man gjorde det sist. Så det var kul att ha en tv-spelskväll. Hade väl tänkt försöka vara vakna hela natten. Men det gick inte. Så vi fick ge upp någon gång vid halv 2.
Imorgon kommer Emma hit, eller ja, idag är det väl tekniskt sett. Kommer bli trevligt!
Känns lite som att verkligheten kommer slå mig hårt i ansiktet när jag en dag inte har något att göra, utan bara sitter här i lägenheten själv. Jag älskar att umgås med folk! Men någon gång måste man ju vara ensam också. Inget jag behöver sitta och tänka på just nu egentligen. Har en hel vecka uppbokad vilket känns jättebra!
Sen så blir jag ju även "kombo" snart också. Känns lite konstigt att det inte bara är min lägenhet det här. Utan att det faktiskt är en till människa som ska dela den med mig. Jag vet inte alls hur det kommer att gå. Jag är väldigt bestämd av mig när det gäller utformningen av lägenheten. Men jag får försöka att lämna plats åt henne också.
Allt går bara man vill.

Och nu vill jag nog faktiskt sova!

(Ni ska få några bilder också. Från bl.a pride och festen i fredags.)






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för den ytterst fina bilden! :o

2010-08-15 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0