Bättre!

Så skönt, idag mår jag mycket bättre. Har sluppit besöka toaletten!
Så idag är det stora göra dagen. Ska göra visitkort till Emma. Sen så ska jag plugga röööven av mig. Har legat i fas hela tiden, men nu sista veckan har jag halkat efter igen. Så nu har jag ganska mycket att göra.

Blev lite besviken idag.. Trodde mitt budskap nått fram klart och tydligt. Men uppenbarligen inte. Ja, ja. Life goes on! Men åh, får ont i magen.. Typ det enda jag verkligen ville ha ju! Nu behöver jag inget.

Juste.. Förstår inte hur spåkulan alltid kan stämma så bra.. Idag sa den ungefär: Det är moln, mörker och dystert. Men i ditt hjärta är det alltid vår.
Så sant som det var sagt.

Nej fortsätta med allt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0