Deleted.

Jo så är det..

Idag gjorde jag något väldigt knäppt. Men det var roligt. Ibland är det tur att fb finns så att det enda man behöver är för- och efternamn! Jag gjorde en människa glad i alla fall. Någon jag inte ens känner. Dagens goda!

Har tillbringat 5 dagar i Sthlm. Det var väldigt mysigt! Först blev det en sväng till Norrtälje och världens mysigaste lantställe. Där vi gjorde marsipanfigurer, jag lagade middag till alla som uppskattades väldigt mycket! Sen så blev det lek i snön och allmänt mys i soffan framför brasan! Mys.
Har också hunnit gå på den mysiga marknaden i gamla stan, köpt billiga mysiga koftor på rean på HM och sen såklart gosat massa med Emma! 
Blev mycket mys, mys, mys. Haha.

Nu har jag anlänt till Vingåker. Och här ska jag stanna en vecka och fira jul! 
Imorgon åker jag och Sofie en sväng till Örebro. 

Nej, dags att sova. Men först ska jag sätta mig och lyssna på världens vackraste låt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0